13 november gratis lezing: Waarom word ik ziek?

lezing publiek

Gratis lezing!

Na de drukbezochte lezingen van Marcel Urgert bieden we in november bij Jasperse Praktijkencentrum nog een boeiende lezing en een interessante informatieavond aan, waarin gezondheid en welzijn centraal staan.

Lezing:
‘Waarom word ik ziek?’

Wanneer: 13 november  |  Inloop vanaf: 19:00 uur  |  Start lezing: 19:15 uur

kinesiologie christine 2Deze intrigrerende lezing wordt gegeven door kinesiologe Christine Breidenbach-Jasperse. Om te begrijpen hoe je weer gezond(er) kan worden, is het noodzakelijk om inzicht te krijgen in de ondermijnende factoren op zowel lichamelijk, emotioneel als spiritueel niveau. Van de ontwikkeling van ons microbioom tot kindtrauma’s, van voeding tot medicijnvergiftiging, van astrologische transits tot geblokkeerde energetische systemen.

Christine is na 20 jaar intensief werkzaam te zijn als kinesioloog en orthomoleculair therapeut een veelzijdige duizendpoot geworden en is dan ook bij uitstek de aangewezen persoon om een zo breed mogelijk beeld te geven van de gezondheidsvalkuilen en de oplossingen hiervoor.

Het belooft weer een hele leerzame avond te worden, dus …

Wees er snel bij. Aanmelden kan nu!

Wees er van bewust dat het aantal plaatsen beperkt is.
Om u aan te melden neemt u contact met ons op via:

Mail:
info@jaspersepraktijkencentrum.nl
Telefoon: 0118 – 471 823.
Vermeld duidelijk de naam van de lezing waar u een plaats voor wil reserveren.

Zie ook de informatieavond op 6 november:

‘Van Rugpijn tot nekpijn:
Ontdek hoe alles samenhangt!’

Datum: 6 november  |  Inloop: 19:00 uur  |  Start informatieavond: 19:15 uur

Rugpijn, leerproblemen, hernia, nekpijn, heuppijn, concentratieverlies, enkel-, voet- of kniepijn, een lui oog, scoliose, hoofdpijn, sportblessures of ischias? Heeft dit allemaal met elkaar te maken? Wij denken van wel en leggen het graag aan u uit op deze laagdrempelige en inspirerende avond vol praktische voorbeelden.

Een bijzonder interessante en interactieve avond waar u uw specifieke vragen kunt stellen en zelf kunt ervaren hoe ons team integraal te werk gaat. U kunt zich ook aanmelden als proefpersoon.